Lepsze dotarcie do grupy docelowej gazety "Dzień Dobry"
W grudniu br. spółka DD Media uzyskała dostęp do bazy danych osobowych firmy Claritas Polska.
W wyniku współpracy pomiędzy DD Media a Claritas Polska gazeta "Dzień Dobry" uzyskała możliwość korzystania z bazy danych mieszkańców sześciu miast, w których się ukazuje, co zapewnia jej precyzyjne dotarcie do swojej grupy docelowej.
"Od tej chwili jesteśmy najprecyzyjniej stargetowaną gazetą w Polsce" - mówi Marcin Gerc, Dyrektor Marketingu w wydawnictwie DD Media. "Dostęp do bazy danych pozwala nam na docieranie dokładnie do tych czytelników, na których nam najbardziej zależy. A firmy reklamujące się uzyskują wiarygodną informację na temat odbiorców swoich kampanii reklamowych, prowadzonych na łamach naszej gazety".
Przy pomocy nowej bazy danych DD Media ma dostęp do szczegółowych informacji na temat preferencji i zachowań konsumenckich swoich czytelników, ich stylu życia, siły nabywczej oraz cech demograficznych. Wydawnictwo korzysta również z największej w Polsce bazy map cyfrowych. Zakup systemu MapInfo Professional dał możliwość najdogodniejszego umiejscowienia punktów dystrybucyjnych gazety oraz dobór najefektywniejszych tras jej dostarczania.
Dołącz do dyskusji: Lepsze dotarcie do grupy docelowej gazety "Dzień Dobry"