Letnia ofensywa Play
Agencje AdWorks i EMLab, we współpracy z TVN przygotowały serię aktywności letnich dla Play.
26. czerwca wystartowała seria letnich aktywności promocyjnych przygotowanych dla marki Play. W ramach akcji powstało mobilne miasteczko plażowe TVN i Play, w którym oprócz typowo wakacyjnych atrakcji (siatkówka plażowa, pokazy gwiazd, konkursy), Play prowadzi animacje promujące multimedialny świat tej marki. Przez 2 miesiące letnie Plaża TVN odwiedzi dziesięć najpopularniejszych miejscowości nadmorskich.
Ponadto w tym sezonie Play przygotował serię atrakcji premiujących swoich klientów m.in. specjalne przywileje w miasteczku plażowym oraz program zniżkowy. W program zaangażowana jest sieć punktów partnerskich: campingów, dyskotek, wypożyczalni sprzętu sportowego, szkół surfingowych, oferujących atrakcyjne rabaty każdemu użytkownikowi Play.
Agencje AdWorks i EMlab odpowiedzialne są za projekt i produkcję materiałów brandingowych i informacyjnych, a także koncepcję i organizację wszelkich animacji.
Dołącz do dyskusji: Letnia ofensywa Play