SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnia ofensywa Play

Agencje AdWorks i EMLab, we współpracy z TVN przygotowały serię aktywności letnich dla Play.

26. czerwca wystartowała seria letnich aktywności promocyjnych przygotowanych dla marki Play. W ramach akcji powstało mobilne miasteczko plażowe TVN i Play, w którym oprócz typowo wakacyjnych atrakcji (siatkówka plażowa, pokazy gwiazd, konkursy), Play prowadzi animacje promujące multimedialny świat tej marki. Przez 2 miesiące letnie Plaża TVN odwiedzi dziesięć najpopularniejszych miejscowości nadmorskich.

Ponadto w tym sezonie Play przygotował serię atrakcji premiujących swoich klientów m.in. specjalne przywileje w miasteczku plażowym oraz program zniżkowy. W program zaangażowana jest sieć punktów partnerskich: campingów, dyskotek, wypożyczalni sprzętu sportowego, szkół surfingowych, oferujących atrakcyjne rabaty każdemu użytkownikowi Play.

Agencje AdWorks i EMlab odpowiedzialne są za projekt i produkcję materiałów brandingowych i informacyjnych, a także koncepcję i organizację wszelkich animacji.

  • Więcej informacji:
  • Play

Dołącz do dyskusji: Letnia ofensywa Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl