LG i Netflix łączą siły: aplikacja serwisu w telewizorach Smart TV
Firmy LG i Netflix zawarły strategiczne porozumienie, dzięki któremu użytkownicy telewizorów Smart TV produkowanych przez LG uzyskają bezpośredni dostęp do oferty serwisu Netflix.
Partnerstwo obu firm ogłoszono oficjalnie podczas targów CES w Las Vegas. Zgodnie z nim od 6 stycznia br. w telewizorach produkowanych przez LG możliwe jest zainstalowanie aplikacji Netflixa pozwalającej na łatwy dostęp do zasobów serwisu.
Według zapowiedzi Netflix jest już dostępny na telewizorach LG Smart TV również w Polsce. Od tego momentu aplikacja Netflix (do pobrania z LG Store) pojawi się na telewizorach LG z systemem webOS 1.0, natomiast na Smart TV z webOS 2.0 będzie dostępna w dwóch turach: od 6 stycznia oraz z końcem marca br. Z kolei na telewizorach LG Smart TV z systemem NetCast 3.0/4.0/4.5 aplikacja serwisu pojawi się z końcem stycznia br. (w zależności od harmonogramu aktualizacji).
- Nasza współpraca z LG sprawi, że miłośnicy rozrywki z całego świata będą mogli poznać firmę Netflix i cieszyć się oferowanymi przez nas treściami - podkreśla w komunikacie Scott Mirer, wiceprezes ds. programu partnerów Netflixa. - Z niecierpliwością czekamy na moment, kiedy będziemy mogli zaoferować naszym odbiorcom najnowocześniejsze technologie i możliwość oglądania ich ulubionych seriali w rozdzielczości 4K i jakości HDR.
Koncern LG jest obecnie uważany za jedną najbardziej innowacyjnych marek w dziedzinie wyświetlania obrazu. Niedawno podczas CES firma przedstawiła m.in. elastyczny ekran OLED o przekątnej 18. cali, który można zwijać jak kartkę papieru.
Dołącz do dyskusji: LG i Netflix łączą siły: aplikacja serwisu w telewizorach Smart TV