SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LG: ekran T-OLED z linii LG Digital Signage w Polsce za 111 tys. zł

Firma LG Electronics wprowadza na polski rynek transparentny ekran OLED (T-OLED) z linii LG Digital Signage dla firm, oferujący 38-proc. przezroczystość.

LG T-OLED LG T-OLED

Transparentny ekran OLED (T-OLED) został wyposażony w technologię z pikselami emitującymi światło i umożliwia wyświetlanie obrazu na przezroczystym tle, pozwalając dostrzec to co znajduje się za nim. Produkt dedykowany jest rozwiązaniom biznesowym, np. dla branży retail (galerie handlowe, sklepy, salony samochodowe).

Transparentność T-OLED wynosi 38%, podczas gdy największa przezroczystość osiągana przez panele LCD to 10%. Gdy widzowie patrzą od przodu, przedmioty znajdujące się za ekranem tworzą całość z wyświetlanymi treściami. Przednia warstwa zabezpiecza przed promieniowaniem UV. Ze względu na szeroki kąt widzenia, wyświetlany obraz jest widoczny dla osób podchodzących do ekranu z dowolnego kierunku. Gdy widzowie stoją na wprost ekranu, wyświetlane zdjęcia i filmy nakładają się na przedmioty umieszczone za ekranem.

Gdy panel T-OLED jest używany do wyświetlania ikon lub tekstu na tle przedmiotów lub scenerii, można uzyskać realistyczny efekt rzeczywistości rozszerzonej.

W panelu T-OLED przezroczystym kolorem jest czarny. Przykładowo przy zdjęciu nocnej panoramy miasta, na panelu T-OLED nocne niebo za budynkami będzie transparentne. Gdy wyświetlany obraz ma czarne tło, krawędź ekranu jest ledwo dostrzegalna. Podczas gdy czarne tło staje się niewidoczne, wzrok przyciągają jasne kolory, takie jak złoty lub srebrny.

Wyświetlacz T-OLED waży niecałe 14 kg i jest dostępny w dwóch wersjach: Open Frame oraz Standalone. Wersja Open Frame wygląda jak 55-calowa tafla szkła i może być instalowana pojedynczo lub wbudowana w ścianę wideo 2 x N. Elementy sterujące mogą być ukryte w odległości do 1,6 m od wyświetlacza. Wersja Standalone to pojedynczy panel z elementami sterującymi wbudowanymi w podstawę.

Cena referencyjna ekranu LG T-OLED to 111 tys. zł netto.

Dołącz do dyskusji: LG: ekran T-OLED z linii LG Digital Signage w Polsce za 111 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl