SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl rusza z Programem Wsparcia Pracowników

W ramach uruchomionego Programu Wsparcia pracownicy sieci sklepów Lidl Polska mogą skorzystać z porad specjalistów z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Lidl Polska uruchomił Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje swoim pracownikom i ich rodzinom bezpłatną oraz anonimową pomoc prawników, psychologów i doradców finansowych. Porady udzielane są bezpłatnie, codziennie, przez całą dobę oraz w poufności.

  -Lidl Polska to ponad 20 tys. pracowników, którzy stanowią zgrany zespół i każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. To społeczność, o którą jako firma dbamy i na której nam zależy. Największą wartością naszej firmy są właśnie ludzie, którzy ją tworzą, dlatego w trosce o ich zdrowie objęliśmy ich bezpłatną, prywatną opieką medyczną oraz wprowadziliśmy kartę Multisport. Wiemy też, że problemy dnia codziennego mogą wpływać na samopoczucie. Dlatego niezależnie od sytuacji nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc w kwestiach, które wykraczają poza sprawy służbowe. Uruchomiliśmy właśnie innowacyjny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferujemy wszystkim naszym pracownikom i ich rodzinom pomoc w rozwiązywaniu problemów z obszaru finansów, prawa oraz psychologii. Jest to bezpłatna i anonimowa platforma wsparcia, która działa 24/7. Za jej pośrednictwem każdy, kto czuje taką potrzebę, może zasięgnąć porady prawnika, psychologa czy doradcy finansowego. Lidl zaczyna się od ludzi, dlatego chcemy wspierać naszych pracowników i ich rodziny na wszystkich możliwych polach - mówi Wolfgang Hennen, członek zarządu ds. personalnych w Lidl Polska.

Program Wsparcia Pracowników wystartował 1 lipca br. Jest to nieodpłatna i dobrowolna usługa w zagwarantowanej poufności. Dzięki niej pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii. Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.

Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: Lidl rusza z Programem Wsparcia Pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl