SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestyle: kanały TVN-u tracą, a stacje Polsatu zyskują

W maju br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Turbo i TVN Style, ale obie zanotowały spadki, tak jak większość kanałów w zestawieniu. W górę poszła natomiast oglądalność stacji Polsatu.

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło w maju br. skierowanej do mężczyzn stacji TVN Turbo z udziałem w rynku wynoszącym 0,39 proc., która w porównaniu do maja ub.r. zanotowała spadek o 8,2 proc. Na drugim miejscu znalazł się kobiecy kanał TVN Style (rok temu był liderem zestawienia), który miał udział na poziomie 0,35 proc. po spadku o 23,7 proc.

Trzeci był Polsat Play, którego udział w rynku wzrósł o 35,8 proc. do 0,2 proc. Mimo że tracił on w całym miesiącu do TVN Turbo 0,19 pkt proc., to w maju zdarzył się dzień (było to 13 maja), w którym jego średni dobowy udział, wynoszący 0,35 proc. był wyższy od udziału konkurenta z Grupy TVN (0,32 proc.).

Zyskała też telewizja Polsat Cafe znajdująca się na czwartym miejscu. Jej udział poszedł do góry o 57,4 proc. do 0,16 proc. i był to największy wzrost w zestawieniu.

Oprócz kanałów Polsatu wzrost w rankingu dotyczył też tylko kanału Domo, którego udział wzrósł o 5,3 proc. do 0,02 proc. Natomiast największy spadek w rankingu dotknął stację Fashion, której oglądalność poszła w dół o 55,3 proc. Miała ona w maju br. 0,02 proc. udziału, a pod względem średniej widowni była na ostatnim miejscu w zestawieniu. 

Wszyscy 4+
maj 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 23 520 0,425 23 545 0,39
TVN Style 25 191 0,456 20 969 0,348
Polsat Play 8 174 0,148 12 135 0,201
Polsat Cafe 5 607 0,101 9 572 0,159
Zone Club 10 120 0,183 7 120 0,118
Discovery T&L 6 303 0,114 5 294 0,088
BBC Lifestyle 5 341 0,097 4 174 0,069
kuchnia.tv 3 828 0,069 3 091 0,051
Domo 1 073 0,019 1 236 0,02
Fashion 2 110 0,038 1 038 0,017


W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,65 proc. udziału i zanotował spadek o 2,8 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,45 proc., spadek o 22,7 proc.) oraz Polsat Play (0,25 proc.; wzrost o 33,5 proc.)

Największy wzrost udziału w zestawieniu (o 56 proc.) zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek (o 50 proc.) – Fashion. 

16-49
maj 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 15 801 0,671 16 647 0,652
TVN Style 13 722 0,582 11 489 0,45
Polsat Play 4 353 0,185 6 294 0,247
Polsat Cafe 2 940 0,125 4 971 0,195
Zone Club 5 644 0,24 3 758 0,147
BBC Lifestyle 2 733 0,116 2 557 0,1
Discovery T&L 3 553 0,151 2 294 0,09
kuchnia.tv 1 891 0,08 1 112 0,044
Domo 867 0,037 836 0,033
Fashion 1 228 0,052 663 0,026

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: kanały TVN-u tracą, a stacje Polsatu zyskują

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
E?
A E! już tak dołuje, że nawet ich nie podali w zestawieniu...
0 0
odpowiedź
User
marek
Spadki popluarności to wynik zmiany opcji politycznej jaka od dwóch lat realizuje z niezrozumiałych powodów TVN wobec c ektowej Platformy Obywtaelskiej.
0 0
odpowiedź