Limitowane puszki Pepsi i Machiny
Logo magazynu popkulturalnego "Machina" znalazło się na puszce Pepsi.
Na rynku jest już dostępnych 4 miliony opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max - wszystkie zaprojektowane w stylistyce ludowej, inspirowanej motywami łowickimi. Oba projekty puszek przygotowało Studio Point Group.
„Chcieliśmy wręcz wylansować na nowo modę na ludowość w warstwie i muzycznej i scenograficznej. Rozpoczęliśmy od propozycji przebrania polskich znanych muzyków w oryginalne stroje ludowe na co przystali chętnie i z entuzjazmem” - mówi Piotr Metz, Redaktor Naczelny „Machiny”.
Oprócz puszek powstały również: „machinowe” jeansy Diverse, papierosy Gauloise oraz smycze I love Machina by Sony Ericsson.
Cała linia limitowanej „machinowej” serii produktów, pojawiła się w związku z pierwszymi urodzinami magazynu Machina.
Dołącz do dyskusji: Limitowane puszki Pepsi i Machiny