SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linea Recta Polska dla Oleju Kujawskiego

ZT Kruszwica przygotowuje jesienną kampanię reklamową wspierającą sprzedaż Oleju Kujawskiego.

W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.

Jest to już 3 promocja z rzędu powierzona Linea Recta Polska. Poprzednia „Nagrody tłoczą się w korkach” przyniosła okresie promocji sukces w postaci 23 % wzrostu sprzedaży Oleju Kujawskiego.

Ciekawostką odnośnie przygotowywanej akcji są nagrody jakie przygotowaliśmy dla naszych Konsumentów. Są to m.in. komunikatory rodzinne, czyli małe dyktafony umieszczane magnesami na lodówkach. Za ich pomocą można nagrywać i odtwarzać 20 sekundowe informacje, dotyczące np. listy zakupów. Takich gadżetów jeszcze w Polsce nie rozdawano. Natomiast szczególnie interesujące dla konsumentów będą nagrody główne – lodówki z wbudowanym telewizorem. – mówi Magdalena Kudyba, Brand Manager Oleju Kujawskiego.

Mechanika i nagrody:
Zastosowano mechanikę „instant win”, tzn. po otworzeniu opakowania promocyjnego oleju Kujawskiego, na specjalnym krążku odczytujemy kod promocyjny. Kod ten należy zgłosić na infolinię, która od razu poinformuje o rodzaju nagrody, przyporządkowanym do danego kodu.

Przygotowano następujące rodzaje i ilości nagród:
- 15 000 komunikatorów rodzinnych,.
- 150 telefonów komórkowych Samsung
- 50 laptopów
- 5 lodówek LG z wbudowanym telewizorem

Celem akcji, której początek przewiduje się na początek września, jest wzrost sprzedaży i ugruntowanie pozycji Oleju Kujawskiego jako nr 1 na rynku.

Dołącz do dyskusji: Linea Recta Polska dla Oleju Kujawskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl