LinkedIn wprowadzi reklamy do mobilnych aplikacji
Portal społecznościowy LinkedIn zapowiedział, że wprowadzi reklamy do swoich mobilnych aplikacji.
Jeff Weiner, dyrektor wykonawczy LinkedIn, poinformował przy okazji prezentacji najnowszych wyników finansowych firmy (więcej na ten temat), że ostatnio przygotowywała ona odpowiednią infrastrukturę i jest już gotowa do "rozpoczęcie wprowadzania reklam do mobilnych rozwiązań".
Weiner podkreślił, że obecnie LinkedIn najszybciej rozwija się właśnie w przestrzeni mobilnej. Segment ten odpowiada za ponad 15 proc. wizyt w portalu i ma być jednym z najważniejszych obszarów inwestycyjnych firmy w tym roku.
>>> Będą reklamy w mobilnym Facebooku?
CEO LinkedIn zradził także, że serwis notuje gwałtowny wzrost popularności swoich mobilnych aplikacji zarówno na platformę iOS, jak i Android, ale to w przypadku tej pierwszej obserwowana jest większa liczba aktywacji.
Dołącz do dyskusji: LinkedIn wprowadzi reklamy do mobilnych aplikacji