Lista niepożądanych zwrotów w kampaniach mailingowych
Badacze z Subscriber Mail ułożyli listę zwrotów, których użyciemoże spowodować natychmiastowe skasowanie wiadomości przezodbiorcę. Jest ich ponad 100.
Jak można się było spodziewać, pierwsze miejsca okupują:"Całkowicie za darmo" oraz "Obniżka 50%". Kolejne zwrotyzniechęcające adresata to: "Drogi przyjacielu/przyjaciółko", "Niekasuj tej wiadomości" oraz "Informacje, których potrzebujesz".Marketingowcy powinni także unikać skojarzeń z opieką zdrowotną,seksem, pornografią oraz zadłużeniem.
Teksty z nietypową składnią, interpunkcją lub symbolamizastępującymi litery również mają duże szanse trafić do koszanieprzeczytane.
Zbyt krzykliwe tytuły wiadomości odstraszają odbiorców,kojarzących je z automatycznie otwierającym się spamem. Zamiast"oklepanych" zwrotów w tytule e-maila bezpieczniej będzie wpisaćmarkę lub nazwę naszego sklepu, aby adresat od razu wiedział, z kimma do czynienia.
Dołącz do dyskusji: Lista niepożądanych zwrotów w kampaniach mailingowych