Locomotiva wciąga Hoover
Kampania "Hoover znaczy odkurzacz" otwiera kolejny, czwarty już rok współpracy pomiędzy agencją Locomotiva i firmą Candy Polska, wyłącznym dystrybutorem produktów marki Hoover
Agencja Locomotiva przygotowała kreację kampanii, jak i stojącą za nią długofalową strategię komunikacyjną Hoovera. Ideą przewodnią jest tu podkreślenie brytyjskiego rodowodu marki (w Wielkiej Brytanii sprzęt tej firmy używany jest nawet na Dworze Królewskim) oraz odwołanie się do słownikowego znaczenia wyrazu "hoover" - odkurzacz. Celem działań reklamowych jest wykazanie kompetencji marki w kategorii odkurzaczy oraz przeniesienie związanych z tym pozytywnych skojarzeń na inne oferowane przez Hoovera produkty AGD.
Kampania reklamowa marki Hoover zagościła w największych polskich miastach już 1 czerwca na billboardach typu frontline. Pomysłodawcą idei kampanii jest Łukasz Krakowiak, senior copywriter w agencji Locomotiva.
Locomotiva obsługuje markę Hoover nieprzerwanie od 2001 roku.
Dołącz do dyskusji: Locomotiva wciąga Hoover