Locomotiva zdobywa Geberit
Agencja reklamowa Locomotiva wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Geberit w 2004 roku
Oznacza to, że agencja 3 rok z rzędu będzie kontynuować współpracę z liderem branży systemów instalacji sanitarnych. Pierwsze działania Locomotivy, obejmujące kampanię prasową, ujrzą światło dzienne jeszcze zimą.
Prace agencji mają na celu wzmocnić wizerunek firmy na polskim rynku i zaprezentować wybrane produkty z jej oferty w sposób nieszablonowy, przykuwający uwagę i wyraźnie wyróżniający się na tle konkurencji.
Jak twierdzi Anna Dąbrowska z firmy Geberit, o wyborze agencji zdecydowały: kreatywność projektów oraz dogłębna wiedza Locomotivy o działalności Geberit w Polsce wynikająca z dotychczasowej, dobrze układającej się współpracy.
Dołącz do dyskusji: Locomotiva zdobywa Geberit