„#logujemy się dla Nepalu” w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)
Rusza nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, związana z pomocą dla Nepalu organizowaną wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
W ramach akcji każde logowanie się do poczty mailowej na WP.pl oznacza wsparcie w odbudowie szkoły w Nepalu zniszczonej w trzęsieniu ziemi. Ponadto użytkownicy po zalogowaniu się mogą dodatkowo wesprzeć projekt, dokonując dowolnej wpłaty za pośrednictwem formularza Polskiej Akcji Humanitarnej.
- Wiemy, że potrafimy inspirować użytkowników naszej poczty do wspólnego działania, co udowodnili, biorąc udział w trzech edycjach „Pomagania przez logowanie”. Teraz, razem z nimi i Polską Akcją Humanitarną, odbudujemy szkołę w Nepalu. Akcję promuje kampania reklamowa, oczywiście wykorzystamy też siłę WP jako medium informacyjnego i wesprzemy projekt działaniami redakcyjnymi - opisuje Marta Czartoryska-Żak, VP chief marketing officer w Grupie Wirtualna Polska.
Dla Wirtualnej Polski to kontynuacja kampanii wizerunkowej rozpoczętej jesienią ub.r., kiedy portal zmienił identyfikację wizualną i stronę główną.
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Eska, stacje ogólnopolskie Polskiego Radia), prasę (wybrane tygodniki i miesięczniki, m.in. „Polityka”, „Focus”, „Sukces”), internet (strony Grupy Wirtualna Polska, Ipla) oraz kina (sieci Helios, Cinema City, Multikino). Działania będą prowadzone przez miesiąc.
Koncepcją kreatywną kampanii i kreacją wszystkich reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz zespół marketingu i komunikacji Grupy Wirtualna Polska.
W czerwcu br. wszystkie serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 18,47 mln użytkowników i 3,67 mld odsłon krajowych, a sam portal WP.pl - 13,22 mln użytkowników i 2,15 mld odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „#logujemy się dla Nepalu” w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)