LOT promuje nowe połączenie do Nowego Jorku
Pierwszego dnia kwietnia LOT zaczął kampanię reklamową nowego połączenia Rzeszów - Nowy Jork.
Kampania pod hasłem „Łączymy Rzeszów z Nowym Jorkiem”, promująca nowe połączenie transatlantyckie Rzeszów - Nowy Jork, ruszyła 1 kwietnia. Inauguracyjny rejs LOT-u z południa Polski za ocean odbędzie się 3 czerwca. Bilety można kupić już teraz. Celem kampanii jest poinformowanie o ofercie polskiego przewoźnika, dostosowanej do potrzeb pasażerów, który jako pierwszy uruchamia to regionalne połączenie.
Pomysł kreatywny opiera się na pokazaniu przetworzonego w wyobraźni pasażera krajobrazu. Efekty kampanii będzie można usłyszeć w radiu, zobaczyć w Internecie, prasie polskiej, słowackiej i ukraińskiej, na nośnikach outdoorowych. W Stanach Zjednoczonych reklamy ukażą się w Internecie, radiu, w prasie i telewizjach polonijnych. Kampania na rynku polskim będzie trwała do końca kwietnia, na rynku amerykańskim do połowy maja.
Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson, a za działania w Internecie odpowiada MRM Worldwide. Ze strony PLL LOT kampanię koordynuje Dział Promocji i Reklamy.
Dołącz do dyskusji: LOT promuje nowe połączenie do Nowego Jorku