SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Łowcy Bramek 2012” - Jerzy Dudek promuje Kinder, Duplo i Nutellę (wideo)

Trwa akcja „Łowcy Bramek 2012” promująca produkty Kinder, Duplo i Nutella (Ferrero Polska). Twarzą promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej - przygotowanych przez firmy Communication Unlimited i Carat Polska - jest Jerzy Dudek.

W trwającej od początku lutego promocji „Łowcy Bramek 2012” należy zbierać punkty z opakowań produktów marki Kinder, Duplo i Nutella oraz zgłaszać je poprzez serwis internetowy lowcybramek.pl lub drogą pocztową. Za punkty dostaje się gadżety (czapka, plecak, piłka, rękawice bramkarskie lub bramka treningowa) podpisane przez Jerzego Dudka. Jednocześnie każde 40 punktów to los w loterii, w której można wygrać m.in. spotkanie i wspólny trening z Jerzym Dudkiem oraz zaproszenie na stadion PGE Arena Gdańsk.





Promocję - zaplanowaną do końca maja - wspierają działania reklamowe w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów), internecie (gra i filmiki treningowe na stronie lowcybramek.pl) oraz sklepach (materiały POS). Kreację kampanii - podobnie jak koncepcję całej promocji - przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: „Łowcy Bramek 2012” - Jerzy Dudek promuje Kinder, Duplo i Nutellę (wideo)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
masakra
Dziady wy jedne nie robi się takiego konkursu jak nagród się niema złodzieje co ją teraz dxiecku powiem.Ps.już nigdy nic nie kupię z waszych produktów
0 0
odpowiedź
User
desita
Rzeczywiście, regulamin jest napisany w taki sposób, żeby dzieci skołować, jest połowa czerwca a nagród już niema, dziecko rozżalone, bo zbierało pieczołowicie kupony, już nigdy nie kupię Duplo!, ugryźcie się w d...
0 0
odpowiedź
User
aga
Co za oszustwo. Moje dzieci zbierają a w zasadzie zbierały punkty. Szkoda gadać, pewnie nie my jedni zostaliśmy naciągnięci a obroty firmy pewnie poszły w górę dzięki takiemu naciągactwu....
0 0
odpowiedź