LPP uczy młode pokolenie na TikToku, jak dbać o ubrania
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie” LPP, właściciel takich marek jak Reserved czy Sinsay, rusza właśnie z kampanią edukacyjną na TikToku.
Zainicjowana na początku czerwca br. kampania „Dbaj o ubranie” to odpowiedź LPP na potrzebę promowania świadomego korzystania z odzieży. W ramach kampanii przygotowany został spot z udziałem Ambasadorów projektu, a także strona internetowa Dbajoubranie.pl, a na niej praktyczne porady i narzędzia, takie jak chatbot czy kalkulator emisji.
"Dbaj o ubranie" na TikToku
Kolejną odsłoną projektu jest kampania skierowana do młodego pokolenia na platformie TikTok, która ruszyła 27 czerwca.
Przy wsparciu agencji kreatywnej DDOB, firma stworzyła specjalną aktywację na platformie – tj. Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu.
Zabawa polega na tym, by użytkownicy, nagrywając się frontem do telefonu, odpowiadali na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko, wskazując odpowiedzi palcami. Osoby biorące udział w quizie mogą zweryfikować poziom swojej wiedzy, a także pogłębić ją o nowe, przydatne informacje. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania z quizu można znaleźć na stronie kampanii.
Do akcji zaproszeni zostali znani twórcy TikToka: Sonia Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.
- Chcemy dotrzeć z przekazem kampanii „Dbaj o ubranie” do wszystkich naszych konsumentów, także tych najmłodszych. Dlatego naturalnym wyborem było wykorzystanie popularnego wśród młodzieży i młodych dorosłych TikToka jako jednego z kanałów komunikacji - mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.
Dołącz do dyskusji: LPP uczy młode pokolenie na TikToku, jak dbać o ubrania