LUBAWA S.A. zmienia wizerunek
LUBAWA S.A. zleciła zaprojektowanie nowego logo oraz przebudowę strony internetowej zgodnie z nową strategią wizerunkową firmy
LUBAWA S.A., dystrybutor sprzętu turystycznego i sportowego, a także wojskowego sprzętu logistycznego oraz specjalistycznego sprzętu chroniącego przed upadkiem z wysokości, współpracuje z agencją Discipl!ne Media Group w zakresie zmiany Corporate Identity spółki. W pierwszym etapie LUBAWA S.A. zleciła agencji zaprojektowanie nowego logo oraz przebudowę strony internetowej zgodnie z nową strategią wizerunkową firmy.
"Postanowiliśmy nieco zmienić wizerunek firmy, w pierwszej kolejności odmładzając nasze logo. Obecnie pracujemy nad przebudową strony internetowej - w najbliższych miesiącach planujemy poszerzenie działu sportowego serwisu o podstrony do marek naszych partnerów: SELECT, SPALDING, GALA, RUSSELL ATHLETIC oraz NORTHLAND PROFESSIONAL" - mówi Witold Jesionowski, prezes zarządu LUBAWA S.A.
Modernizacja wizerunku LUBAWA S.A. zostanie zakończona opracowaniem tzw. book of brand, czyli zbioru wytycznych identyfikacji wizualnej firmy. Pozycja ta umożliwi spółce konsekwentne stosowanie określonych zasad i reguł odnoszących się do wizerunku korporacyjnego LUBAWA S.A.
Dołącz do dyskusji: LUBAWA S.A. zmienia wizerunek