Maciej Skuz kierownikiem ds. rozwoju relacji z klientem w Providencie
Maciej Skuz objął stanowisko kierownika ds. rozwoju relacji z klientem w dziale marketingu Provident Polska. Wcześniej pracował m.in. w PTK Centertel, Commercial Union/Aviva i Bauer-Weltbild Media.
Jako kierownik ds. rozwoju relacji z klientem w dziale marketingu Provident Polska Maciej Skuz będzie zajmował się tworzeniem strategii CRM-owych dla klientów oraz podziałem i rozwojem produktów w celu utrzymania i wzmacniania relacji z klientami. Będzie odpowiadał za kluczowe projekty skierowane do klientów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, w których działa kontrolująca Providenta grupa International Personal Finance.
Maciej Skuz ukończył studia socjologiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, który był również jego pierwszym miejscem pracy. Następnie zajmował stanowiska kierownicze w takich firmach jak PTK Centertel, Commercial Union/Aviva, Bauer-Weltbild Media. Zajmował się wsparciem pozyskiwania klientów i rozwoju produktów, segmentacją klientów oraz rozwojem baz danych klientów. Ponadto przez pięć lat pracował dla jednego z największych dostawców baz danych o klientach na polskim rynku, gdzie odpowiadał za projekty z zakresu marketingu bezpośredniego oparte na eksploracji danych.
Dołącz do dyskusji: Maciej Skuz kierownikiem ds. rozwoju relacji z klientem w Providencie