Maciej Zoll: z Agory do Discovery
Do zespołu Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) dołączył Maciej Zoll. Jako brand partnership executive Eurosport, wesprze on kierowany przez Jacka Szymczyka dział Discovery Media Brand Partnership.
Na swoim stanowisku Zoll będzie odpowiadać za proaktywne rozwijanie i wspieranie projektów sprzedażowych w ramach oferty Eurosport Experience, którą nadawca wprowadził na rynek w marcu br.
Maciej Zoll posiada niemal 20-letnie doświadczenie w branży, które zdobywał m.in. w agencjach Euro RSCG Marketing House i Option One Sales & Marketing Services. Od 2014 roku pracował w Agorze S.A., gdzie wspierał serwis Sport.pl przy wdrażaniu i koordynacji projektów sprzedażowych, tworzeniu strategii marketingowych oraz rozwiązań reklamowych B2B dla międzynarodowych marek.
Dołącz do dyskusji: Maciej Zoll: z Agory do Discovery