Madonna wybrała Radio Zet
Rusza wielka kampania reklamowa Radia Zet z jedną z największych gwiazd światowego show-biznesu
Madonna, jedna z największych gwiazd światowego show-biznesu wystąpi w rozpoczynającej się 13 września kampanii reklamowej Radia Zet.
Prace nad kampanią trwały ponad 10 miesięcy. Rozmowy z Madonną miały charakter wyjątkowo poufny. Negocjacje odbywały się w Londynie, Los Angeles, Nowym Jorku i Paryżu.
Robert Kozyra, prezes Radia Zet, dobrze pamięta miny najbliższych współpracowników, których przed rokiem zaprosił do swojego biura. - Długo patrzyli na mnie ze zdumieniem. A ja tylko ogłosiłem im mój nowy pomysł na kampanię reklamową stacji - opowiada "Newsweekowi".
Jak podało Radio Zet, Madonna nie tylko osobiście zaakceptowała pomysł, ale po raz pierwszy pozwoliła wykorzystać w reklamie najsłynniejsze ujęcia ze swoich legendarnych już wideoklipów (m. in. Vogue, Material Girl, Frozen, Hollywood ). Zgodziła się również, by reklamę oparto na jednym z jej największych przebojów.
"Rozmowy były bardzo profesjonalne i trudne. Włożyliśmy w nie wiele pracy i teraz mamy ogromną satysfakcję, że udało się zrobić rzecz, która wydawałaby się nieosiągalna. I to nie tylko w polskich warunkach" - mówi prezes Radia Zet Robert Kozyra.
Madonna do tej pory reklamowała tylko pięć marek i były to firmy wyłącznie o światowym zasięgu: BMW, Mitsubishi, Pepsi, Gap i Max Factor. Nigdy do tej pory nie wzięła udziału w reklamie telewizyjnej jakiegokolwiek medium.
Madonnie w reklamie Radia Zet partneruje polski aktor - Zbigniew Zamachowski.
"Kręcenie tego filmu to była fantastyczna zabawa" - opowiada Zbigniew Zamachowski. "Pomysł spodobał mi się od razu. Zwłaszcza, że miałem zagrać z Madonną. Wiedziałem, że będzie z tego reklama inna niż wszystkie."
Twórcami scenariusza są Marek Bimer i Janusz Mazurczak, reżyserował Tomasz Konecki, a autorem zdjęć jest Tomasz Madejski. Konecki i Madejski to zdobywcy nagród za kultowe filmy "Pół serio" i "Ciało".
Reklama została wyprodukowana przez OTO Studio. W produkcji wykorzystano najnowocześniejsze techniki filmowe, takie jak we "Władcy Pierścieni" i "Matriksie". Nad realizacją całej kampanii pracowało ponad 100 osób w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Kampania Radia ZET obejmuje wszystkie media o zasięgu ogólnopolskim. Zaplanowała ją agencja Optimedia. W kampanii prasowej wykorzystane zostały nigdy dotąd nie publikowane w Europie zdjęcia Madonny.
Dołącz do dyskusji: Madonna wybrała Radio Zet