SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Madonna wybrała Radio Zet

Rusza wielka kampania reklamowa Radia Zet z jedną z największych gwiazd światowego show-biznesu

Madonna, jedna z największych gwiazd światowego show-biznesu wystąpi w rozpoczynającej się 13 września kampanii reklamowej  Radia Zet.

Prace nad kampanią trwały ponad 10 miesięcy. Rozmowy z Madonną miały charakter wyjątkowo poufny. Negocjacje odbywały się w Londynie, Los Angeles, Nowym Jorku i Paryżu.

Robert Kozyra, prezes Radia Zet, dobrze pamięta miny najbliższych współpracowników, których przed rokiem zaprosił do swojego biura. - Długo patrzyli na mnie ze zdumieniem. A ja tylko ogłosiłem im mój nowy pomysł na kampanię reklamową stacji - opowiada "Newsweekowi".

Jak podało Radio Zet, Madonna nie tylko osobiście zaakceptowała pomysł, ale po raz pierwszy pozwoliła wykorzystać w reklamie najsłynniejsze ujęcia ze swoich legendarnych już wideoklipów (m. in. Vogue, Material Girl, Frozen, Hollywood ). Zgodziła się również, by reklamę oparto na  jednym z jej największych przebojów.

"Rozmowy były bardzo profesjonalne i trudne. Włożyliśmy w nie wiele pracy i teraz mamy ogromną satysfakcję, że udało się zrobić rzecz, która wydawałaby się nieosiągalna. I to nie tylko w polskich warunkach" - mówi prezes Radia Zet Robert Kozyra. 

Madonna do tej pory reklamowała tylko pięć marek i były to firmy wyłącznie o światowym zasięgu: BMW, Mitsubishi, Pepsi, Gap i Max Factor. Nigdy do tej pory nie wzięła udziału w reklamie telewizyjnej jakiegokolwiek medium.

Madonnie w reklamie Radia Zet partneruje polski aktor - Zbigniew Zamachowski.

"Kręcenie tego filmu to była fantastyczna zabawa" - opowiada Zbigniew Zamachowski. "Pomysł spodobał mi się od razu. Zwłaszcza, że miałem zagrać z Madonną. Wiedziałem, że będzie z tego reklama inna niż wszystkie."

Twórcami scenariusza są Marek Bimer i Janusz Mazurczak, reżyserował Tomasz Konecki, a autorem zdjęć jest Tomasz Madejski. Konecki i Madejski to zdobywcy nagród za kultowe filmy "Pół serio" i "Ciało".

Reklama została wyprodukowana przez OTO Studio. W produkcji wykorzystano najnowocześniejsze techniki filmowe, takie jak we "Władcy Pierścieni" i "Matriksie". Nad realizacją całej kampanii pracowało ponad 100 osób w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Kampania Radia ZET obejmuje wszystkie media o zasięgu ogólnopolskim. Zaplanowała ją agencja Optimedia. W kampanii prasowej wykorzystane zostały nigdy dotąd nie publikowane w Europie zdjęcia Madonny.

Dołącz do dyskusji: Madonna wybrała Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl