SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn “Laif” tanieje, bo chce zwiększyć sprzedaż

Od grudniowego wydania miesięcznik muzyczny “Laif” (Mediabroker) kosztuje 6,95 zł, czyli o 2 zł mniej niż dotychczas. Wydawca poprzez obniżenie ceny chce podwyższyć sprzedaż pisma.

- Chcielibyśmy trafić do jak najszerszej grupy fanów muzyki - mówi nam Piotr Rdzanek, dyrektor zarządzający w spółce Mediabroker. Podaje on, że np. październikowy numer “Laifa” sprzedał się w liczbie 22 tys. egz. - Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż o 20 proc. - deklaruje.

Poza zmianą ceny wydawca nie wprowadził żadnych zmian w tytule - nadal ma on taką samą objętośc (52 strony), format i papier. Bez zmian pozostał także nakład wynoszący 35 tys. egz. (być może jego zwiększenie nastapi pod koniec I kwartału 2012 roku). Miesięcznik sprzedawany jest w sieci Empik i w salonach prasowych. Grudniowy numer jest na rynku od 20 grudnia br.

  • Więcej informacji:
  • Laif

Dołącz do dyskusji: Magazyn “Laif” tanieje, bo chce zwiększyć sprzedaż

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
realista
male korekta: naklad 3 000, sprzedaz 400
odpowiedź
User
mmx
i oni chcą żeby czytelnicy brażowego portalu uwierzyli w te dane sprzedażowe?
odpowiedź
User
ex
toż to ewenement na skalę światową! zwłaszcza, że regularność tego tytułu w tym roku to porażka (najlepszy przykład "nieregularnika") a obecność na półkach - powiedzmy 10-20 egz. na empik - mowa o Warszawie... tabliczka mnożenia się kłania
odpowiedź