SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1

Nowy program „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 627 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50, począwszy od 21 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków misyjnej audycji (do 5 października) wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-09-2016

759 105

5,93%

28-09-2016

509 459

3,97%

05-10-2016

612 165

4,48%

Średnio:

627 461

4,79%

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01 proc.; „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 350 090

17,94%

820 539

14,70%

1 346 704

16,40%

TVN

1 573 285

12,01%

1 034 182

18,53%

1 237 106

15,07%

Polsat

1 001 651

7,65%

542 507

9,72%

701 028

8,54%

TVP1 - Magazyn śledczy Anity Gargas

627 461

4,79%

129 729

2,32%

269 105

3,28%

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
I znów ten zakłamany i tendencyjny Nielsen. Każdy prawdziwy Polak wie, że program Gargas gromadzi setki milionów widzów przed telewizorami. O tej porze cała Polska staje i śledzi ten wspaniały program.
0 0
odpowiedź
User
abc
2% w grupie komercyjnej… I co można powiedzieć o takim wyniku? Chyba tylko zapłakać nad TVP1 ...
0 0
odpowiedź
User
XYZ
Nawet "ciemny lud" nie kupuje już tej propagandy, którą chce go karmić Kursi i spółka w postaci prawicowych "tuzów dziennikarstwa"
(fajny oksymoron - prawicowy dziennikarz :)
0 0
odpowiedź