„Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1
Nowy program „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 627 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50, począwszy od 21 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków misyjnej audycji (do 5 października) wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
21-09-2016 |
759 105 |
5,93% |
28-09-2016 |
509 459 |
3,97% |
05-10-2016 |
612 165 |
4,48% |
Średnio: |
627 461 |
4,79% |
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01 proc.; „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 |
2 350 090 |
17,94% |
820 539 |
14,70% |
1 346 704 |
16,40% |
TVN |
1 573 285 |
12,01% |
1 034 182 |
18,53% |
1 237 106 |
15,07% |
Polsat |
1 001 651 |
7,65% |
542 507 |
9,72% |
701 028 |
8,54% |
TVP1 - Magazyn śledczy Anity Gargas |
627 461 |
4,79% |
129 729 |
2,32% |
269 105 |
3,28% |
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1
(fajny oksymoron - prawicowy dziennikarz :)