SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maja Włoszczowska i Kuba Wesołowski w akcji Kross „Czas na rower!"

Polski producent rowerów Kross rozpoczyna akcję, w ramach której będzie zachęcał Polaków do aktywnego spędzania czasu na rowerze oraz przekonywał, że rower może być regularnym środkiem transportu w mieście. Ambasadorem kampanii „Czas na rower!" został aktor Kuba Wesołowski oraz kolarka górska Maja Włoszczowska, która podzieli się także historią swoich przygotowań do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich.

W ramach akcji ambasadorzy Kross i eksperci firmy Kross będą w czasie wypraw odwiedzać malownicze zakątki Polski. Pierwszą z nich zaplanowano w przyszłym tygodniu, kolejne zostaną zorganizowane w maju, czerwcu oraz lipcu.

Włoszczowska i Wesołowski w kampanii Kross

- Polacy przesiedli się na rowery i to mnie bardzo cieszy. Każdy wyjazd, czy jest to krótka wycieczka, czy weekendowy wypad, daje ogromną satysfakcję. To dobry sposób na utrzymanie bądź poprawę kondycji. Poza tym podczas jazdy na rowerze każdego dnia można odkryć coś nowego – mówi Maja Włoszczowska.

Akcja ma zachęcić całe rodziny, aby rozpoczęły rowerową aktywność. Podczas kilku wypraw ambasadorzy przedstawią pomysły na rowerowe wyprawy, podpowiedzą, gdzie znaleźć najlepsze i najciekawsze trasy, poradzą też, jak przygotować się do wspólnych wypraw.

Obecność Mai Włoszczowskiej oraz Kuby Wesołowskiego w akcji Kross będzie zachęcać rowerowych fanów do odkrywania nowych miejsc i czerpania przyjemności z jazdy na rowerze. Z uwagi na obecne regulacje, akcja będzie się toczyć przede wszystkim w social mediach, na kanałach Facebook oraz Instagram Kross, Kuby Wesołowskiego oraz Mai Włoszczowskiej. Tam będzie można obejrzeć relacje online oraz filmy z akcji.

Dołącz do dyskusji: Maja Włoszczowska i Kuba Wesołowski w akcji Kross „Czas na rower!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl