'Małe przyjemności w życiu są jak prezenty'
Rusza drugi etap kampanii Visa Europe 'Pokochaj Każdy Dzień'.
Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” Visa Europe, prowadzona od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę.
Celem kampanii realizowanej w 19 krajach Europy jest szersze stosowanie kart Visa w sytuacjach, w których obecnie królują gotówka i czeki- chodzi podkreślenie większej wygody, bezpieczeństwa i szybkości kart Visa w porównaniu z innymi środkami płatności.
W Polsce kampania wizerunkowa ruszyła 19 lutego br., a w jej ramach będą pokazywane w telewizji trzy 30-sekundowe spoty reklamowe: „Pizza”, „Supermarket” oraz „Błyszczyk”. Spoty będą emitowane TVP, Polsat, TVN, TV4, w stacjach tematycznych TVN Style, TVN 24, TVN Turbo, TVN 7 a także w pakiecie stacji tematycznych AT Media (m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete). Kampania wizerunkowa potrwa do końca marca br., zaś w kwietniu rozpocznie się wiosenna kampania promocyjna mająca na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką.
Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a za kontakty z mediami – MediaEdge CIA.
Dołącz do dyskusji: 'Małe przyjemności w życiu są jak prezenty'