„Mali Giganci” hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów
Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku.
Program „Mali Giganci” na antenie TVN pokazywany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 3,71 mln osób, co przełożyło się na 23,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 23,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność wszystkich odcinków produkcji utrzymuje się mniej więcej na tym samym poziomie, a największą widownię przyciągnął pierwszy z nich - było to 3,75 mln osób.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
07-03-2015 |
20:00:06 |
3 745 939 |
23,58% |
14-03-2015 |
19:59:52 |
3 692 084 |
22,93% |
21-03-2015 |
20:00:51 |
3 705 756 |
23,95% |
Średnio: |
3 714 639 |
23,48% |
Program ma o 1,1 mln widzów więcej niż pokazywana w analogicznym okresie rok wcześniej czwarta edycji talent-show „X Factor”. Jej pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 2,62 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 16,60 oraz 21,40 proc. (zobacz te dane).
W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 12,30 proc., nadająca w tym czasie m.in.. serial „Strażacy”, filmy i „Wiadomości”. Dalej plasują się: Polsat (11,83 proc.; „Celebrity Splash!”) oraz TVP2 (7,62 proc.; filmy fabularne). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka i Jedynka.
Widownia show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Mali giganci |
3 714 639 |
23,48% |
23,81% |
TVP1 |
1 946 129 |
12,30% |
9,47% |
Polsat |
1 871 789 |
11,83% |
13,16% |
TVP2 |
1 204 682 |
7,62% |
10,80% |
Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko. Są one podzielone na sześć drużyn, którymi opiekować się będą trenerzy. W jury programu znajdują się: Kuba Wojewódzki, Agnieszka Chylińska i Katarzyna Bujakiewicz, a prowadzi go Filio Chajzer. Show realizuje firma FremantleMedia Polska.
Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów