SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mam talent! 2" pokonał konkurencję i przyniósł 56 mln zł z reklam

Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu.

Średnia oglądalność drugiej edycji talent show wyniosła 5,39 mln widzów, co dało stacji 34,63 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,37 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane AGB Nielsen Media Research, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Taki wynik bezapelacyjnie zapewnił TVN-owi dominację w sobotnie wieczory w rywalizacji z konkurencją. Najwięcej widzów - 6,7 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę.

Widownia drugiej serii programu była wyższa od oglądalności premierowej edycji, która przyciągała przed ekrany średnio 4,75 mln widzów przy udziale wynoszącym 31,12 proc. w 4+ i 37,69 proc. w 16-49.

Drugą edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 56 mln zł, czyli były o 1,4 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii, ale wtedy program liczył o dwa odcinki mniej (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzca programu został Marcin Wyrostek, 27-letni akordeonista z Katowic, który otrzymał czek na 300 tys. zł. Kolejna edycja "Mam talent!" ma pojawić się na antenie TVN jesienią przyszłego roku.

Oglądalność drugiej serii "Mam talent!" odcinek po odcinku

Mam talent! 2Wszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
12-09-200920:354 357 74329,31%36,22%
19-09-200920:365 026 59635,35%42,61%
26-09-200920:355 026 69233,97%40,30%
03-10-200920:365 670 45336,62%43,09%
10-10-200920:365 662 44235,06%42,91%
17-10-200920:355 744 86336,89%42,51%
24-10-200920:354 859 73229,46%34,43%
31-10-200920:005 959 88837,66%43,24%
07-11-200920:015 240 12832,40%37,64%
14-11-200920:005 398 17733,92%40,26%
21-11-200919:595 168 75833,17%37,80%
28-11-200920:024 720 04431,43%35,28%
05-12-200920:006 704 75241,80%46,41%
średnia
5 394 77134,63%40,37%


Profil widowni talent show

Mam talent! 2ADH %AFF
PłećMężczyźni40,41%84

Kobiety59,59%115
Wiek4-94,27%71

10-156,12%83

16 - 193,89%65

20 - 245,55%65

25 - 298,73%101

30 - 3410,12%126

35 - 397,82%114

40 - 448,34%129

45 - 497,73%104

50 - 5410,18%123

55 - 599,81%131

60+17,45%92
Wlk. miastaWieś30,57%78

< 50 tys.25,77%108

50-100 tys.9,20%109

100-200 tys.9,94%125

> 200 tys.24,52%119
ZawódTop management8,32%105

Pracownicy średniego szczebla19,25%136

Pracownicy fizyczni i rolnicy21,01%101

Emeryci27,81%105

Inni23,61%77
WykształceniePodstawowe42,88%95

Średnie33,89%112

Wyższe12,84%113

Inne10,39%78

Dołącz do dyskusji: "Mam talent! 2" pokonał konkurencję i przyniósł 56 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl