Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. „Największe zmiany wśród wydawców”
Sieć reklamy Adexon opublikowała najnowszą mapę rynku reklamy internetowej - zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
Przygotowana przez Adexon mapa jest wydawana raz w roku, a pierwsza edycja zestawienia powstała w 2013 r. Według zapowiedzi autorów spis podmiotów działających w internecie będzie na bieżąco aktualizowany. Mapa ma obrazować zmiany, jakie zachodzą na polskim rynku reklamowym oraz porządkować często skomplikowany i pełen wzajemnych zależności świat reklamy on-line.
Grafika jest podzielona na dwie sekcje: wydawców i reklamodawców. W dziale wydawców znajduje się dwadzieścia największych podmiotów. Część reklamodawców została podzielona na mniejsze grupy: DMP, Agencje, Demand Slide Platforms, Sieci Reklamowe, Agency Trading Desks, Trading Desks, Adexchanges, SSP &YieldOptimiser oraz Narzędzia.
- Zmiany zachodzące na rynku reklamy on-line są z roku na rok intensywniejsze. Pojawiają się nowe podmioty, inne się zmieniają bądź specjalizują. Najliczniejsze zmiany możemy zaobserwować wśród wydawców, ponieważ w dużej mierze wpłynęły na nie fuzje największych podmiotów - tak zmiany w najnowszym wydaniu mapy ocenia krotko w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Kacprzyk, digital team leader w Adexon.
Dołącz do dyskusji: Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. „Największe zmiany wśród wydawców”
zeby zmieniać rzeczywistość ;), IAB ma swoją mapę a adexon swoją, pełną błędów i nierzetelną...