Marcin Nurkiewicz: z Instytutu Rozwoju Reklamy do Abanana
Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana (należącej do Eura7). Poprzednio pracował w Instytucie Rozwoju Reklamy.
Z Instytutem Rozwoju Reklamy Nurkiewicz był związany przez kilka lat, początkowo pełniąc funkcję copywritera, a potem dyrektora kreatywnego. Przygotowywał koncepcje i kreacje kampanii takich marek jak Ulgix, Verbena, Honda, Hyundai, Sphinx czy Suzuki SX4. Ponadto rozwija kompetencje w zakresie reżyserii spotów telewizyjnych i radiowych.
Agencja Abanana została utworzona jesienią ub.r. przez agencję Eura7 (więcej na ten temat). Poprzednio jej działem kreacji kierował Błażej Balcerzyk, który w lutym br. przeszedł do PromoAgency (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Marcin Nurkiewicz: z Instytutu Rozwoju Reklamy do Abanana