SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mariusz Wąsiński z Media Impact Polska w radzie nadzorczej IAB Polska

Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w Media Impact Polska, został członkiem rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Mariusz Wąsiński Mariusz Wąsiński

- Jako członek rady nadzorczej mam zamiar intensywnie wspierać proces rozwijania rynku reklamy internetowej w Polsce,  a także pomagać w realizowaniu nowych celów, które wspólnie z radą określimy jako strategiczne - zapowiada Wąsiński. - Niezmiennie jednym z najważniejszych zadań dla IAB jest edukacja rynku i proaktywna promocja rozwiązań mediowych wspierających branżę internetową. Chciałbym, aby te działania odpowiadały realnym potrzebom branży, były przydatne i inspirujące dla klientów oraz domów mediowych - opisuje.

Pozostałymi członkami rady nadzorczej IAB Polska są Robert Biegaj (Interia.pl), Tomasz Jażdzyński (GG Network), Anna Kaczmarska (IDMNet), Joanna Pawlak (WP.PL), Anna Podkowińska (Agora), Tomasz Rzepniewski (MEC), Anna Sakowicz (Starcom MediaVest), Mariusz Stecki (TVP) oraz Teresa Wierzbowska (Redefine). Poprzez radę firmy członkowskie związku sprawują nad nim kontrolę i wpływają na jego strategię.

Mariusz Wąsiński od początku br. jest związany z Media Impact Polska (wspólnym biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl), najpierw jako członek zarządu i dyrektor sprzedaży specjalnej, od lipca jako wiceprezes i dyrektor sprzedaży (przeczytaj o nim więcej).

Dołącz do dyskusji: Mariusz Wąsiński z Media Impact Polska w radzie nadzorczej IAB Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iza
Anna Kaczmarska (IDMNet), a nie Kaczmarka.
0 0
odpowiedź
User
@ania vel iza
Nie dość, że nie mówio, to jeszcze nazwisko przekręcajo ;-)
0 0
odpowiedź
User
Zincel
Mam reklamę z media impact i znam kilku ludzi którzy korzystali z usług tej firmy i sądownie się nie mogli od ich faktur odczepić bo poza fakturami są nendznymi cwaniakami i naciągaczami którzy zerują na ludzkiej krwi . Podlosc która wychodzi z tej firmy nie zna granic cwaniactwa oszustwa i wspomagania się prawnikami w celu wyłudzenia kwot za reklamy z których nikt nigdy nie widział ani jednego klienta z ich firmy i do tego celu wykorzystują swoich naciągaczy którzy dzwonią i oferują ze są w stanie postawić każdą upadającą firme na nogi co się później okazuje ze jak ta firma wszystko im odda to im podaruje za darmo reklamę która się nigdy nie wyswietlila bo im wolno sobie napisac ze dają ci mailing na 65000 kont tylko ze miesięcznie nie ma ani jednego klienta z tej ich reklamy a faktury przychodzą na kwoty wyższe niż 400zl do zaplacenia i nie ma komu się nawet wytlumaczyc bo to jest banda Rumuńskich matołów i kretynów którzy tylko liczą cudzą kase na którą ktoś uczciwie w tym kraju pracuje bo im się nie chce i nie wiedzą nawet co znaczy cos robic w firmie .
Jest to największa banda kretynów z jaką się spotkałem w całym swoim życiu
na szczęście wszyscy nie wiedzą że są monitorowani przez cały ONET
który się wpierdala ludziom na te darmowe skrzynki po to żeby
mieli lepszy utarg na tych usługach jak wiedzą o swoim
kliencie wszystko . Bo chyba nie musze nikomu tlumaczyc
ze jak te tłumoki do mnie dzwonily to miałem jeszcze
skrzynke na Onecie którą jeden mądry kolega mi kazal
zlikwidować poprzez napisanie do niego kilku
wulgarnych epitetów po to zebym się sam
przekonal na swojej własnej skorze ze
się pokaze komunikat ze jak chce
wejść i odczytac swoje wiadomości
to nie musze chodzic na policje tylko
pojechać do samej ich siedziby i najprawdopodobniej dac
pieniądze żeby mi odblokowali swojego fiuta .
0 0
odpowiedź