SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Żywiec sponsorem Przystani

W poniedziałek, 25 czerwca br. ruszyła nowa kampania reklamowa, przygotowana przez markę Żywiec.

Kampania informować będzie o letniej akcji Przystań, której sponsorem jest marka Żywiec. Przystań, 46 - dniowy cykl imprez w nadmorskich miejscowościach, rozpocznie się 5 lipca i potrwa do 19 sierpnia.

Kampania reklamowa tegorocznej Przystani potrwa do połowy sierpnia i rozpocznie się kampanią telewizyjną. Kampania składa się z duospotów – tworzą je dwa różne 30-sekundowe spoty wizerunkowe emitowane naprzemiennie na początku bloku reklamowego oraz 10–sekundowa informacja sponsorska emitowana na końcu bloku. Zaplanowane media obejmują emisję we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP1 i TVP2, TVN, Polsat oraz w stacjach i kanałach niszowych: TVN24, TVN 7, TVN Turbo, TV4, Discovery oraz National Geographic.

  

Wsparciem kampanii telewizyjnej będzie kampania w Gazecie Wyborczej, RMF FM, internecie oraz na outdoorze w miejscowościach, w których odbywać się będą eventy tegorocznej Przystani. Akcji towarzyszyć będą dodatkowe ekspozycje w punktach sprzedaży detalicznej oraz promocje konsumenckie. Na potrzeby Przystani powstaną również specjalnie opakowania zbiorcze piwa Żywiec – shrinkfolie z puszkami 0,5 l.

Kampania promuje akcję Przystań – cykl letnich eventów sponsorowanych przez markę Żywiec. Od 5 lipca do 19 sierpnia Przystań obecna będzie w dziewięciu nadmorskich miejscowościach:
Chałupy - Sunrise Surf Bay Club – plaża od strony morza
Gdańsk – plaża - wejście nr 48
Dziwnów – plaża – wejście od ul. Kochanowskiego
Dziwnówek – plaża – wejście od ul. Kamieńskiej
Mielno – plaża – wejście od ul. Orła Białego
Mrzeżyno – plaża przy Porcie – zejście nr 2 przy pomniku
Puck – plaża zielona przy porcie
Pobierowo – plaża – wejście od ul. Jana z Kolna
Rowy – wejście od ul. Plażowej

W tych miejscowościach, na plażach, powstaną specjalne Beach Bary, podzielone na dwie strefy: koncertowo – taneczną oraz rekreacyjno – sportową. Odbędą się koncerty takich zespołów jak: The Glennskii’s, Praia Latina Eda Szynszyla, Jose Torres Salsa Group, SOFA, Tymon Tymański, Marysia Sadowska, Sambasim czy Son de Cuba. Podczas eventów wystąpią znani DJ’e oraz MC: DJ Ed Szynszyl, DJ Ya-Neck, Hirek Wrona, DJ Hanna Bernard, DJ Danny Boy, MC Spee, VJ Muddy Hill Production, Fat Matthew, Alicja i wielu innych. Wystąpią również Soundsystemy: Love Sen-C Music Soundsystem, Rainbow Hi Fi Soundsystem czy Natura Dread Killaz Soundsystem.

O rozrywkę podczas Przystani zadbają profesjonalni konferansjerzy i promotorzy sportowi, którzy prowadzić będą różnorodne konkursy tematyczne i sportowe.

Głównym partnerem medialnym tegorocznej Przystani będzie RMF MAXXX.

 „Tegoroczna formuła Przystani różni się nieco od poprzednich. Zdecydowaliśmy się na imprezy stacjonarne, w Beach Barach, które przez kolejnych 7 tygodni odbywać się będą w wybranych dziewięciu nadmorskich miejscowościach. Zapewniam jednak, że dobrej zabawy nie zabraknie! Poza doskonałą oprawą muzyczną przygotowaliśmy mnóstwo imprez sportowych. Dodatkową atrakcją Przystani będzie konkurs MMS-owy dla uczestników i gości akcji. Za pośrednictwem telefonów komórkowych będą oni mogli przesłać MMS-em swoje zdjęcia ilustrujące wspólną zabawę. Autorzy najciekawszych zdjęć otrzymają atrakcyjne nagrody.” – mówi Remigiusz Rawa, Marketing Manager Marki Żywiec, sponsora imprezy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja JUST, za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, zaś reżyserem jest Joanna Rechnio. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia. Autorem pomysłu na konkurs MMS jest agencja interaktywna Max Weber, odpowiedzialna za elementy interaktywne kampanii.

Dołącz do dyskusji: Marka Żywiec sponsorem Przystani

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl