Marketing w wyszukiwarkach najpopularniejszą formą internetowej reklamy
Według brytyjskich marketerów, marketing w internetowych wyszukiwarkach jest najskuteczniejszą formą reklamy online.
Nic dziwnego więc, że w porównaniu z innymi formatami, ma on największy (57,1 procenta) udział na brytyjskim rynku wydatków reklamowych w sieci - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane eMarketera, oparte na badaniu firmy PricewaterhouseCoopers i organizacji Internet Advertising Bureau.
Na drugim miejscu jest reklama graficzna (21,5 procent udziałów), przed ogłoszeniami (20,8 procenta) i innymi formatami (0,6 procenta).
W pierwszej połowie zeszłego roku brytyjscy reklamodawcy wydali na reklamę w wyszukiwarkach o 44 procent więcej pieniędzy niż rok wcześniej. W przypadku reklamy graficznej wzrost wyniósł 33 procent, a w przypadku ogłoszeń aż 72 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Marketing w wyszukiwarkach najpopularniejszą formą internetowej reklamy