SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketing wirusowy

Herlitz zmienia wizerunek

W ramach kampanii odświeżającej wizerunek marki Herlitz, Agencja Reklamowa Creative Group przygotowała dwa filmy reklamowe. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na markę i przedstawienie jej drugiego, niekonwencjonalnego oblicza.

Pierwszy film "Kolekcjoner" prezentuje niekonwencjonalne wykorzystanie pudeł archiwizacyjnych. Młody mężczyzna rozpoczynając kolejny dzień pracy, powiększa swoją kolekcję, pieczołowicie przechowywanych w pudłach archiwizacyjnych - damskich stringów. W drugim filmie "Dewotka", pani w wieku balzakowskim próbuje unicestwić plakat eksponujący kobiecy biust. Ta moralna misja specjalna udaje się dopiero po wykorzystaniu - Colimarkera. Filmy utrzymane są w konwencji żartu. Zarówno obraz jak i zgrana z nim muzyka mają rozweselić, znużonych monotonią biurową.

Filmy będą w pierwszej fazie kampanii dystrybuowane poprzez wykorzystanie marketingu wirusowego. Marketing wirusowy pozwala na dotarcie do grupy docelowej, która jest dla Herlitza najbardziej atrakcyjna. Osoby aktywne zawodowo, w wieku 26 - 40 lat,  obu płci, mające dostęp do sieci. Tak zdefiniowana grupa to z jednej strony konsumenci artykułów biurowych, a z drugiej decydenci w czasie zakupów artykułów szkolnych.
 
Film Kolekcjoner został rozesłany kilka dni temu  "Dewotka" będzie rozesłana za dwa tygodnie.

Herlitz planuje wprowadzić jako stały element do swoich działań promocyjnych wykorzystanie marketingu wirusowego.

Dołącz do dyskusji: Marketing wirusowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl