Marketingowe roszady ASP
Zmiany w strukturze marketingu Axel Springer Polska
W pionie marketingu Axel Springer Polska funkcjonują dwa zespoły: nowoutworzony Dział Marketingu Korporacyjnego, którym zarządza Jacek Wlazło oraz Dział Marketingu Gazety Codziennej FAKT, podlegający Ewie Kamińskiej-Lampart - poinfomowało wortal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo ASP.
Jacek Wlazło, Corporate Marketing Director, odpowiedzialny jest za zewnętrzną komunikację marketingową wydawnictwa i magazynów, wykraczającą poza bieżące wsparcie promocyjne tytułów oraz za strategiczne planowanie mediów i współpracę z domami mediowymi. Jackowi Wlazło podlega Beata Orłowska, Strategic Media Manager.
Natomiast Ewa Kamińska-Lampart odpowiada za całość działań marketingowych gazety codziennej Fakt.
Jacek Wlazło i Ewa Kamińska-Lampart podlegają Dyrektorowi Generalnemu Axel Springer Polska. Natomiast brand managerowie, odpowiedzialni za działania promocyjne poszczególnych magazynów, należą do zespołów wydawniczych i raportują do dyrektorów wydawniczych.
Dołącz do dyskusji: Marketingowe roszady ASP