SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki Metaxa i Soplica w rękach agencji Focus Media Group

Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy Sp. z o.o. pozyskała kolejnych klientów.

W ostatnim czasie Agencja wygrała przetargi zorganizowane przez firmę  Bols Sp. z o.o., dzięki czemu objęła prowadzenie projektów związanych z marką Metaxa oraz Soplica Szlachetna.

Dla marki Metaxa Focus Media Group opracował kanały promocji oraz kompleksową wizualizacją na potrzeby projektu marketingowego "Keep The Moment". "Keep The Moment" to platforma komunikacji marki Metaxa, na którą składa się szereg imprez, koncertów i animacji zaplanowanych w takich miastach jak: Warszawa, Sopot, Kraków, Wrocław. Atmosfera relaksu i chilloutu została przeniesiona do modnych, specjalnie wyselekcjonowanych w tym celu klubów, w których podczas licznych koncertów zagrają najlepsi światowi DJ'e.

W działaniach mających na celu zwiększenie świadomości marki Metaxa na rynku, Focus Media Group wykorzystał takie narzędzia komunikacji jak: standy, ulotki promocyjne, plakaty oraz image postery. Wykorzystana w projektach kolorystyka przywodzi na myśl szum morza i piękno nasłonecznionych greckich plaż.

Dla fanów clubbingu przygotowano chilloutową płytę CD "Metaxa Chill Out Music", do której Focus Media Group zaprojektował oprawę graficzną okładki.

Nie zapomniano o relacjach z mediami. Dziennikarze oprócz zaproszeń na kolejne koncerty otrzymali intrygujące pudełeczka, w których oprócz fachowych informacji prasowych, nie zabrakło miniaturek Metaxa.
  
Z myślą o grupie docelowej równolegle z działaniami w obrębie platformy "Keep The Moment" rozpoczął się konkurs konsumencki, w którym nagrodą dla zwycięzców jest 5 ekskluzywnych wycieczek do słonecznej Grecji, gdzie 116 lat temu zakorkowano pierwszą butelkę Metaxa. Miłośnicy greckiego trunku bez trudu odnajdą na półkach sklepowych butelki Metaxa w nowym, zaprojektowanym przez Focus Media Group, opakowaniu promocyjnym wzbogaconym o dwie oryginalne szklanki Metaxa "Spyros".

W dbałości o relacje z konsumentem i utrzymanie jego lojalności stworzony został nowoczesny i funkcjonalny serwis internetowy www.keepthemoment.pl. Opracowaniem serwisu od strony merytorycznej i wizerunkowej zajął się Focus Media Group. Od strony technicznej o serwis zadbała firma Emarketing Experts. Struktura serwisu obejmuje dwa obszary, pierwszy informuje o imprezach i animacjach "Keep The Moment", drugi zaś przenosi wyłącznie pełnoletnich internautów do strefy "Świat Metaxa". Dodatkowe działania, prowadzone przez Focus Media Group dla Metaxa, obejmują komunikowanie cyklu "Keep The Moment" oraz konkursu konsumenckiego z nagrodami z wykorzystaniem rozwiązań marketingu bezpośredniego w celu budowania bezpośredniej relacji i mocnej więzi z konsumentem.

W pierwszym etapie prac dla marki Soplica Szlachetna działania Agencji skupiły się na przeprowadzeniu relaunchu marki związanego z jej nowym pozycjonowaniem, zmianą wizerunku oraz nową polityką cenową.

Celem podjętych działań było zwiększenie świadomości marki Soplica Szlachetna, budowanie nowej bazy konsumentów oraz budowanie emocjonalnego wizerunku marki. Nowym hasłem marki, stworzonym przez Focus Media Group, jest  "Soplica za przyjaźń". Agencja budując program relaunchu nowego opakowania, nowego wizerunku oraz nowej oferty cenowej położyła nacisk na zwiększenie widoczności produktu we wszystkich kanałach dystrybucji.  Działania oparte zostały przede wszystkim na czystej i wyrazistej kreacji oraz na licznych narzędziach komunikacji przeznaczonych w szczególności do tradycyjnych kanałów sprzedaży.

Efektywne nośniki komunikacji oraz elementy dekoracyjne półki sklepowej zaprojektowane przez Focus Media Group to m.in. woblery, listwy cenowe, niestandardowe displaye mocowane do półek, zawieszki na butelki, maty, bilonownice. Narzędziem wspierającym handlowców jest folder zawierający informacje o zmianach związanych z marką oraz symulacje zysków wynikających z wprowadzenia nowej rekomendowanej ceny.

Agencja Focus Media Group stworzyła również koncepcję oraz nazwę platformy komunikacyjnej dla Soplicy - Sprawdzony Skład. Będzie ona wykorzystywana długofalowo we wszystkich działaniach dla marki w najbliższych latach. Działania w obrębie platformy koncentrować się będą na wykreowaniu nowego wizerunku Soplicy jako polskiej wódki na dobre, drobne okazje.

Dołącz do dyskusji: Marki Metaxa i Soplica w rękach agencji Focus Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl