'Masmix. Smak wyjątkowych chwil'
Z początkiem marca rusza nowa kampania reklamowa Masmixu.
Film „Pobudka” przygotowany został przez Raisio Polska Foods wraz z agencją Testardo Red Cell.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku i zaprezentowanie Konsumentom nowego pozycjonowania i nowego hasła: Masmix. Smak wyjątkowych chwil.
Spot po raz pierwszy został wyemitowany w czwartek, 1 marca 2007 r., przez najważniejsze polskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN i TVN7, TVN24, TVN Style).
Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii z ramienia Rasio Polska Foods jest odpowiedzialna Katarzyna Tajchman - Brand Manager Marki Masmix od czerwca 2006r. Autorem koncepcji reklamy jest zespół kreatywny agencji reklamowej Testardo Red Cell – Agnieszka Soczewka (dyrektor artystyczny), Łukasz Gromkowski (copywriter) i Paweł Niezgoda (dyrektor kreatywny). Raisio Polska Foods współpracuje z agencją Testardo Red Cell od 2002 roku. W tym czasie zrealizowane zostały kampanie Masmixu, Masmixu Kulinarnego i Masmixu Royal, a także pierwszej polskiej margaryny pomagającej obniżyć poziom złego cholesterolu – Benecol.
Spot został zrealizowany przy współpracy domu produkcyjnego Tandem Taren-To. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialna jest uznana i wielokrotnie nagradzana Dorota Kędzierzawska. Kampanię zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOpimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Masmix. Smak wyjątkowych chwil'