Masterprint XL dla Volkswagena
Masterprint XL zostało wybrane do produkcji materiałów typu backlight w ramach trwającej właśnie kampanii reklamowej nowego modelu Volkswagena: Passata Varianta.
Działania promocyjne dla samochodu, obejmujące zasięgiem cały kraj, potrwają do 1 listopada 2005r. Ich celem jest wsparcie reklamowe launchu najnowszej oferty Volkswagena na polski rynek, a tym samym zbudowanie zainteresowania odbiorców wokół prezentowanego modelu oraz wzmocnienie jego sprzedaży.
Masterprint XL przygotował dla Volkswagena w sumie 126 reklam typu backlight. VW Passat Variant eksponowane są w dwóch formatach - 6m x 3m oraz 5m x 2m. Zaobserwować je można w takich miejscowościach jak: Konin, Kraków, Krosno, Leszno, Lubin, Nowy Sącz, Opole, Piła, Poznań, Sosnowiec, Suwałki, Środa Wlkp., Kobylnica, Tarnów, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zduńska Wola, Zgierz, Zielona Góra, Bielsko-Biała, Elbląg, Kalisz, Nadarzyn, Piaseczno, Sopot, Szczecin, Świdnica, Zabrze, Białystok, Częstochowa, Gdańsk, Olsztyn, Piotrków Tryb., Stalowa Wola, Świebodzin, Włocławek, Płock, Świdnik, Rybnik i Łódź.
Do produkcji reklam Masterprint XL wykorzystał maszyny typu Grand Jet.
"Niezmiernie cieszymy się ze współpracy z Volkswagenem na tak wielką skalę", mówi Andrzej Szubiński z Masterprint XL. "Jesteśmy dumni z tego, że nasza firma jest doceniana i wybierana przez Klientów o potwierdzonej renomie i niepodważalnej pozycji na rynku. Dzięki takim kontraktom jak ten możemy w pełni zaprezentować nasze umiejętności i zalety, czyli ogólnopolski zasięg działania, błyskawiczne tempo pracy czy nowoczesne zaplecze technologiczne.", dodaje Szubiński.
Dołącz do dyskusji: Masterprint XL dla Volkswagena