Matthew Williamson dla H&M
Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym trzy w Polsce, będzie oferować ubrania znanego londyńskiego projektanta Matthew Williamsona.
- Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim, uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole i kształty. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektów definiujących mój charakterystyczny styl - mówi Matthew Williamson, autor nowej kolekcji H&M.
W damskiej kolekcji dominować będą eklektyczne nadruki i żywe barwy, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek po topy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo.
Nowa kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracy Williamsona z H&M.
Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie, dostępna będzie garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamson zaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jego debiutem w dziedzinie mody męskiej.
W Polsce kolekcja będzie dostępna w Warszawie w Galerii Centrum, Krakowie w Galerii Krakowskiej i w poznańskim Starym Browarze.
Dołącz do dyskusji: Matthew Williamson dla H&M