Piosenka Grubsona w kampanii mBanku dla 18-latków (wideo)
mBank rozpoczął promocję skierowaną do osób wchodzących w dorosłość. Wspiera to kampania przygotowana przez firmy marketingowe Energy BBDO, Banana Split i Mindshare Polska, do której piosenkę przygotował artysta hip-hopowy Grubson.
Piosenka Grubsona opowiada o możliwościach, które otwierają się przed ludźmi kończącymi 18 lat. Wykonawca nie tylko nagrał ten utwór, lecz także napisał do niego tekst i współtworzył muzykę.
W teledysku piosenkę śpiewają młode osoby. Jednocześnie pokazywane jest, jak korzystają z niektórych usług oferowanych przez mBank, m.in. płatności mobilnych.
Kampania reklamowa wspiera promocję dla osób, które otworzą eKonto możliwości. Następnie do końca kolejnego miesiąca taki użytkownik musi zapłacić minimum dwa razy telefonem, wykonać przynajmniej dwa przelewy na numer telefonu oraz mieć aktywny cel oszczędnościowy. Wtedy można odebrać do 110 zł premii: po 20 zł za płatności telefonem, płatności na numer telefonu i cel oszczędnościowy oraz 50 zł po spełnieniu tych trzech warunków.
Promocja będzie obowiązywała do końca czerwca.
Teledysk na potrzeby kampanii nakręcił Tomasz Ziółkowski, a wyreżyserował Filip Bartczak (reprezentowany przez Papaya Films). Realizacją zajął się dom produkcyjny Banana Split. Za kreację kampanii odpowiada agencja Energy BBDO.
Za planowanie i zakup mediów dla mBanku odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej mBank wyniosły 102,23 mln zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Piosenka Grubsona w kampanii mBanku dla 18-latków (wideo)