SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"

Kanadyjski oddział McDonald's przygotował akcję billboardową zachęcającą kierowców do odwiedzin swoich restauracji. W tym celu wykorzystano fragmenty logo marki, odpowiadające łukom jezdni.

Koncept kampanii "Follow the Arches" zaczerpnięto z następującej obserwacji - na kanadyjskich trasach pojawiły się różne znaki informujące o najbliższych restauracjach McDonald's - były jednak niespójne, jeśli chodzi o wygląd. Sieć postanowiła ustawić na drogach własne znaki informacyjne z wykorzystaniem fragmentów łuków z logo "M". Tak powstało kilka wersji "drogowskazów", dzięki którym kierowcy wiedzą, w którą stronę kierować się do najbliższego McDonald's.

Za koncept kreatywny akcji “Follow the Arches” odpowiada kanadyjska agencja Cossette, a za zakup mediów tamtejsze oddziały OMD i Novus.

Dołącz do dyskusji: McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl