McDonald's szuka pracowników w internecie
McDonald's uruchomił interaktywną stronę internetową mcdonaldspraca.pl, poświęconą w całości tematyce pracy w restauracjach sieci.
Serwis skierowany jest do wszystkich zainteresowanych zatrudnieniem oraz poszukujących informacji na temat pracy w McDonald's Polska. Powstał on z wykorzystaniem technologii video, ma odpowiadać, w interaktywny sposób, na najczęściej zadawane przez kandydatów pytania.
Przewodnikiem po informacjach zawartych na stronie internetowej jest wirtualny pracownik restauracji - Dagmara. Internauci, odpowiadając na zadane przez nią pytania, dowiadują się jaki rodzaj pracy pasuje do ich profilu oraz jakie kolejne kroki w procesie rekrutacji powinni podjąć.
- Chcieliśmy skierować wszystkich chętnych do jednego źródła wiedzy, gdzie znajdą rzetelne odpowiedzi na większość pytań dot. zasad zatrudnienia i procesu rekrutacji w naszej firmie - powiedział Jakub Strutyński, Senior Marketing Supervisor McDonald's Polska.
Serwis przygotowała agencja Tribal DDB (z grupy CP DDB), natomiast produkcją materiałów video zajęło się studio filmowe CutCut (również z grupy CP DDB). Został on stworzony z myślom o ułatwieniu i uatrakcyjnieniu użytkownikom przeglądania zasobów strony.
Dołącz do dyskusji: McDonald's szuka pracowników w internecie