WieśMac w dwóch nowych odsłonach w McDonald’s
Od 13 lutego w restauracjach McDonald’s dostępna jest nowa oferta promocyjna z kanapką WieśMac w dwóch premierowych odsłonach. Wspiera to kampania reklamowa.
W lutym w ofercie promocyjnej McDonald’s oprócz klasycznej i podwojonej wersji burgera pojawią się jego dwie nowe wersje. WieśMac z jajkiem sadzonym oraz WieśMac z serem wędzonym i sosem chrzanowym.
Do oferty wracają kartofelki z sosem koperkowym. Wraca również linia deserów wiśniowo-czekoladowych.
Desery w McDonald’s
Na klientów McDonald’s czeka Lodowe Marzenie z Polewą Wiśniową, czyli połączenie lodów waniliowych, bitej śmietany i kawałków wiśni, oblanych polewą czekoladowo-wiśniową. Pojawi się również waniliowa kompozycja McFlurry z polewą o smaku wiśniowym i chrupiącą posypką oraz Lody z Polewą w dwóch smakach, wiśniowym i czekoladowym.
Obok tego, klienci mogą spróbować Shake’a o smaku wiśniowym z gęstym sosem czekoladowym i posypką mleczno-kawową.
Kampania na walentynki
Promocję, która potrwa do 2 kwietnia, wspiera kampania reklamowa. Spot nawiązuje do Święta Zakochanych.
Obsługą reklamową McDonald’s Polska zajmują się DDB&tribal (kreacje) oraz OMD (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: WieśMac w dwóch nowych odsłonach w McDonald’s