SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Contacts wprowadza marki Pierre Fabre w internecie

Kampania najnowszej generacji preparatu antycellulitowego Elancyl otwiera cykl kampanii internetowych realizowanych przez Media Contacts dla Pierre Fabre, właściciela marek Galenic i Avene.

Komunikacja wyszczuplającej linii Elancyl jest skierowana do kobiet w wieku 20-35 lat ze środowisk wielkomiejskich, ceniących jakość i dbających o wygląd.

Produkty będą promowane w maju i czerwcu silnymi, targetowanymi emisjami formatów podkreślających wizerunek marki.

Dołącz do dyskusji: Media Contacts wprowadza marki Pierre Fabre w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl