Media Regionalne zatrudniają i inwestują w internet
Media Regionalne pomimo wprowadzonych wielu oszczędności w swojej grupie nie przestają inwestować w rozwój internetu, a to jak twierdzą władze spółki za sprawą 200 proc. dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w pierwszym kw. br.
- Jako Media Regionalne po pierwszym kwartale osiągnęliśmy wzrost przychodów reklamowych o 4 proc w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Joanna Pilcicka prezes Mediów Regionalnych. - Odnotowujemy także dużą, bo ponad 200 proc dynamikę wzrostu przychodów z internetu. Początek roku jest także pomyślny dla sprzedaży egzemplarzowej. Po pierwszych czterech miesiącach udało nam się zwiększyć sprzedaż o 1,4 proc wobec roku ubiegłego - dodaje.
Największe zainteresowanie władze spółki przykładają jednak do rozwoju internetu. - Staramy się realizować oszczędności w sposób planowany i odpowiedzialny. Szczególnie staramy się chronić nowe produkty, w tym internet - wyjaśnia Pilcicka.
Obecnie trwa rekrutacja community managerów do portali społecznościowych MM Moje Miasto. Ponadto zatrudniani są specjaliści do sprzedaży reklamy online zarówno w regionach, jak i w Warszawie.
- Bardzo dużą dynamikę wzrostu uzyskujemy na portalach społecznościowych MM Moje Miasto, nieco mniejszą w przypadku portali regionalnych. Dużo uwagi chcemy poświęcać edukowaniu klientów reklamowych w zakresie naszych nowych produktów - tłumaczy prezes Joanna Pilcicka.
Zgodnie z wynikami Megapanel PBI/Gemius Grupa MM Moje Miasto w marcu 2008 roku miała niespełna 156 tys. użytkowników. W analogicznym okresie tego roku liczba ta wzrosła do ponad 750 tys. Najwięcej w całej grupie użytkowników ma portal mmszczecin.pl. W marcu 2009 roku zanotował on 854 tys. odsłon (182,5 tys. użytkowników), podczas gdy rok wcześniej tylko 337 tys. (108,7 tys. użytkowników).
Dołącz do dyskusji: Media Regionalne zatrudniają i inwestują w internet