Mediafocus dla VIFON-u
Agencja Mediafocus z Gdańska przygotowała spot telewizyjny dlamarki orientalnych zupek błyskawicznych VIFON.
Marka VIFON jest liderem w swoim segmencie. Kampania mapodtrzymać tą pozycję oraz poszerzyć znajomość marki wśród młodychmężczyzn, z podkreśleniem smaku i łatwości przygotowaniaproduktu.
Kampania w TV została zaplanowana od początku czerwca do połowylipca.
W dalszej kolejności przewidziano emisje w kinach oraz adaptacjęspotu TV na potrzeby radia.
Metryka
Hasło kampanii: Vifon - zalewasz?
Klient: Tan Viet International
Agencja: Mediafocus
Branża: spożywcza
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: lato/jesień 2007 : 2 odsłony - lato (spot Akademik) ijesień - w każdej odsłonie po 2 dwu tygodniowe flighty
media: TV (TVN, Polsat, stacje kablowe, TV4, TV7, VH1, Viva, MTV,Discovery, National Georgraphic, 4FunTV, Canal+, Polssat Sport,itd.), radio (sieć Eska, Roxy, AntyRadio, Planeta, RMF Maxx,Radiostacja), www Klienta, kino (sieć Cinema City)
Grupa docelowa: mężczyżni 15-35 lat
Dom mediowy: radio - Klient, Maxus
Dom produkcyjny: Papaya
Manager projektu: ze strony Mediafocus Marcin Sowiński, ze stronyPapaya Karina Lempkowska, ze strony Klienta Marek Rogoża Artdirector: Mediafocus
Copywriter: Marcin Sowiński/Mediafocus
Account: Marcin Sowiński/Mediafocus
Scenariusz: Marcin Sowiński/Mediafocus
Reżyseria: Tomasz Nalewajek
Zdjęcia: Papaya
Montaż: Expresso
Muzyka: Papaya.
Obejrzyj reklamę telewizyjną - kliknij wobrazek!
Dołącz do dyskusji: Mediafocus dla VIFON-u