Mercedes-Benz kieruje się do młodych kierowców
Mercedes-Benz uruchamia nową kampanię, której celem jest sprawienie, aby marka była bardziej atrakcyjna dla młodszego pokolenia kierowców.
O ile konkurenci tacy jak BMW czy Audi skutecznie docierają do klientów w wieku 30-40 lat, o tyle Mercedes-Benz jest zaniepokojony faktem, że jego marka nie jest wystarczająco atrakcyjna dla osób poniżej 50. roku życia - informuje serwis Brand Republic.
Odpowiedzią na to jest kampania zbudowana wokół sloganu 'I am Mercedes-Benz', obejmująca reklamy w telewizji, prasie oraz na nośnikach outdoor.
Kampania rusza jeszcze w tym tygodniu z trzema telewizyjnymi spotami. W pierwszym z nich występuje aktor Josh Brolin, gwiazda oskarowego filmu "To nie jest kraj dla starych ludzi". Reklama z jego udziałem koncentruje się na "obecności" marki Mercedes-Benz, podczas gdy pozostałe dwie na jej "atrakcyjności" i "ambicji".
Co ciekawe, wspomniane spoty nie będą promować żadnych konkretnych modeli samochodów. Dla nich miejsce znajdzie się w kampanii prasowej i outdoorowej.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz kieruje się do młodych kierowców