Metamorfoza Exklusiva
Po 3 latach obecności na rynku, miesięcznik Exklusiv odświeża logotyp, layout i obniża cenę.
Obecne logo Exklusiva eksponuje literę "X", symbolizującą tajemniczość, moc i stanowiącą charakterystyczny znak graficzny, który ma być kojarzony z tytułem. Założenia artystyczne przyjmują, że kolor “X” będzie zmieniał się zgodnie z tematem przewodnim numeru - podano w komunikacie prasowym.
Szata graficzna charakteryzuje się przejrzystością, bogatą kolorystyką i nowatorskim podejściem do składu magazynu. "Założeniem było stworzenie czytelnej, eleganckiej szaty graficznej z wyraźnymi różnicami między działami, co ułatwi nawigację pisma. Osiągnęliśmy to głównie za pomocą nowych czcionek i możliwości stosowania kolorowych podkładów pod tekst, których w dawnym layoucie nie było" - tłumaczy Zuza Ziomecka, Wydawca.
Za nowy wizerunek graficzny Exklusiva odpowiedzialna jest Katarzyna Grupińska, dawniej współwłaścicielka studia graficznego "Bakalie", która niedawno wróciła do Polski po półtora rocznej pracy zawodowej w Holandii, gdzie zajmowała się projektami graficznymi.
W magazynie wzmocniona zostaje sekcja modowa. Na stałe zagoszczą felietony pisane przez Paulinę Reiter, redaktorkę “Wysokich Obcasów”, oraz pisarza Jakuba Żulczyka, autora “Zrób mi jakąś krzywdę...”. Sezonowo będzie zwiększać się objętość pisma. “Magazyn Exklusiv nabiera więc nowego charakteru. Mam nadzieję, że zostanie to pozytywnie przyjęte zarówno przez czytelników, jak i reklamodawców” – mówi Monika Stawicka, Dyrektor Zarządzająca.
Zmiany w sposobie składu magazynu pozwolą nam na rozszerzenie oferty handlowej dla naszych klientów. “Do tej pory magazyn łamany był na 4 szpalty, co utrudniało zamieszczanie niektórych niestandardowych formatów reklam. Od wrześniowego wydania, w poszczególnych działach, mamy strony dwu, trzy i czterokolumnowe. Stwarza to nowe możliwości oferowania szeregu niestandardowych rozwiązań reklamowych” - dodaje Zuzanna Partyka, odpowiedzialna za sprzedzaż powierzchni reklamowej w Exklusivie.
”Ponadto obniżyliśmy cenę magazynu do 7,50 pln” – mówi Zuza Ziomecka, Wydawca. ”Jest to najniższa cena wśród magazynów z naszego segmentu. Niektórzy czytelnicy podejmując decyzję o zakupie tytułu kierują się ceną, chcemy aby w tym przypadku nie mieli dylematu i wybierali magazyn Exklusiv” - dodaje Zuzanna Partyka, Key Account Manager /Exklusiv.
Wprowadzeniu zmian w magazynie Exklusiv towarzyszyć będą we wrześniu działania reklamowe i promocyjne, które obejmą radio (Radiostacja, Radio PIN), outdoor (kampania plakatowa) oraz wsparcie w punktach sprzedaży (Empik, Traffik, Inmedio-Relay).
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza Exklusiva