Metamorfoza miesięcznika 'Zdrowie'
Miesięcznik "Zdrowie" od listopadowego numeru zmienił logo, nadtytuł, modyfikacjom uległa makieta. Wprowadzono nowe działy, kolory i czcionki.
Zadbano również o to, aby artykułom nadać lżejszą formę.
W odmienionym „Zdrowiu” układ działów przedstawia się następująco:
PORADNIK MEDYCZNY: codzienne dolegliwości, profilaktyka, przeglądy leków,
SALON URODY: pielęgnacja, problemy zdrowotno-urodowe,
PSYCHOLOGIA I SEKS: relacje z partnerem, problemy z dziećmi, ale też zjawiska np. nieśmiałość, przemoc w rodzinie, narkotyki i alkohol,
ZDROWO JEŚĆ: diety odchudzające i lecznicze, zdrowa żywność, woda,
ZDROWY RUCH: relaks, fitness, ruch na świeżym powietrzu,
ZDROWY DOM: rośliny, oświetlenie, chemia domowa, nowe rozwiązania, ergonomia.
Listopadowy numer w sprzedaży ukaże się 24 października. Będzie promowany w mediach - magazynach i serwisach internetowych Wydawnictwa Murator oraz w punktach sprzedaży prasy. Promocję przygotował dział marketingu firmy odpowiadający za produkty zdrowotne.
- Nowości wprowadzone do pisma mają służyć podstawowemu celowi – budzić w Czytelnikach pozytywne emocje, nastrajać optymistycznie oraz zachęcać do dbania o zdrowie, dobrą kondycję i urodę - podano w komunikacie prasowym.
„Zdrowie” - miesięcznik
Redaktor naczelny: Izabella Radecka
Objętość: 108+4
Nakład: 81 500 egz.
Cena: 4,90 zł
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza miesięcznika 'Zdrowie'