Miesięcznik „Naj”kosztować będzie 2,60 zł
Cena magazynu „Naj” (G+J Polska) po przekształceniu pisma z tygodnika w miesięcznik wynieść ma 2,60 zł – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Miesięcznik „Naj” będzie tym samym pozycjonowany cenowo na średniej półce segmentu poradnikowego obok „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) i „Poradnika Domowego” (Agora) – oba te pisma jednak są droższe – pierwszy z nich kosztuje 2,90 zł, a drugi - 2,99 zł. Tańsze od „Naj” będą jedynie dwa miesięczniki poradnikowe: „Dobre Rady” (Burda) i „Kobieta i Życie” (Bauer) , kosztujące po 1,50 zł. Natomiast droższe będą także luksusowe poradniki jak „Olivia” (Marquard Media Polska) czy także wydawana przez G+J „Claudia”, która w kwietniu przeszła relaunch - ceny obu tych magazynów to 3,90 zł.
„Naj” wydawany jako tygodnik kosztował 1,30 zł i konkurował z „Panią Domu” (Edipresse Polska), która kosztuje 0,89 zł i „Chwilą dla Ciebie” (Bauer) z ceną 1,60 zł.
Pierwszy numer miesięcznika „Naj” ukaże się 10 czerwca br. Pismo zyska nową szatę graficzną, odświeżona zostanie jego zawartość, zwiększy się też jego objętość. Nakład pierwszego numeru wyniesie pół mln egz. Relaunch tytułu wspierać będzie kampania o wartości 4 mln zł. (więcej o zmianach w „Naj”).
Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Naj”kosztować będzie 2,60 zł