Mikołaj Nestlé dzwoni do dzieci
Nowoczesny Mikołaj wykorzystuje do kontaktu z dziećmi już nie tylko tradycyjna pocztę, ale także narzędzia takie jak Internet i telefon
Webtel - Interactive Solutions oraz ContactPoint - Outsourcing Call Center zrealizowały dla Nestlé Polska akcję Telefon od Świętego Mikołaja, która cieszyła się ogromnym powodzeniem w grupie docelowej. Pierwszego grudnia br. użytkownicy wortalu www.nestle.pl/dziecko skierowanego między innymi do rodziców małych dzieci, mogli - za pośrednictwem specjalnego formularza WWW - poprosić Świętego Mikołaja o to, by zadzwonił do ich pociechy i wybadał jej preferencje dotyczące gwiazdkowych prezentów.
W formularzu rodzice wpisywali informacje o zainteresowaniach dziecka i innych ciekawostkach z jego życia - tak, by dzwoniący Święty Mikołaj miał szansę nawiązać do tych kwestii podczas rozmowy. Ponadto w formularzu znalazły się informacje kontaktowe oraz czas, a jakim należy zadzwonić.
W dniach 5-6 grudnia dwóch Świętych Mikołajów z ContactPoint dzwoniło pod wskazane numery telefonów, wywołując niezwykłe poruszenie u małych rozmówców. W rolę tę wcielili się konsultanci telefoniczni będący jednocześnie studentami aktorstwa.
Informacje dotyczące upragnionych prezentów zostały przekazane rodzicom drogą e-mailową.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Nestlé dzwoni do dzieci