Milion alkomatów z Soplicą w kampanii 'Alko-Casco'
W ramach kampanii "Alko-Casco" do sprzedaży trafia limitowanaedycja wódki Soplica z dołączonymi alkomatami. Akcja ma na celuzwrócenie uwagi na problem nieświadomie nietrzeźwych kierowców.
Alkomaty dołączane do wódki Soplica to część kampanii Alko-Casco- Alkomat w każdym aucie" podkreślającej znaczenie problemu osób,które siadają za kierownicę, błędnie sądząc, że upłynęło jużwystarczająco dużo czasu od momentu spożycia alkoholu, przez conieświadomie stwarzają zagrożenie dla innych osób na drodze. Wramach akcji - prowadzonej przez Euro RSCG Sensors we współpracy zpolicją i wojewódzkimi ośrodkami ruchu drogowego - przekazano jużkierowcom 18 tys. alkomatów oraz 100 tys. ulotek edukacyjnych.
Obecnie do sprzedaży trafia limitowana edycja wódki Soplica zdołączonymi alkomatami. Łącznie dostępnych będzie milion butelek ztymi urządzeniami. Specjalne opakowanie Soplicy zaprojektowałaagencja Hossa.
Dołącz do dyskusji: Milion alkomatów z Soplicą w kampanii 'Alko-Casco'